måndag 3 januari 2011

lat dag

Har varit helt ledig idag och inte gjort nånting alls.Har sovit länge,läst,suttit vid datorn.Blev en promenad till affären iallafall.Hade planerat att gå en sväng och när jag fick ett sms att paketet jag väntat på hade kommit så var det bara att ge sej ut.Va verkligen skönt att komma ut och få lite luft.

Hela dagen har jag känt mej låg.Har inte känt för att göra nånting men har samtidigt haft lite dåligt samvete över att inte fått nått gjort.Man måste få ha såna dagar oxå.Blir städning imorgon innan jobbet istället.

Provade kläderna när jag kom hem och dom kändes stora.Kommer kanske hinna växa i dom...
verkade så krångligt att byta kläderna.verkar som man ska skicka tillbaka dom först o sen beställa nya.

Är elva veckor kvar nu och elva arbetsdagar kvar att jobba!Den sista dagen jag ska jobba är en lördag.Känns lite knäppt att sluta mitt i en helg så jag har sökt om ledigt.

kramkram

Inga kommentarer: