onsdag 5 januari 2011

En trevlig dag!!


Ledig idag men har varit fullt upp från morgon till kväll.Klockan åtta va jag hos barnmorskan för samtal.Hon tyckte inte att jag verkade vara deprimerad.Tyckte att jag verkar vara bra på att försöka hitta lösningar och det orkar man inte om man är deprimerad.Blir ett samtal till iallafall.

När jag var klar hos barnmorskan så åkte jag hem en sväng.Gick inte så bra när jag skulle sitta och läsa så jag ställde klockan och sov en stund istället innan det var dax att bege sej mot dicka.
Var framme i Dicka i god tid och välkommnades av Malle och fina Edwin.En väldigt charmig kille som inte var blyg alls.Vi åt en god sallad som Marie gjort och Cheesecake som Malle gjort.Väldigt gott!

Blev att åka direkt till frisören.Skönt att bli av med "lite" hår.Men ska spara ut uppe på huvudet så där tog hon inte så mycket.När jag ändå va i närheten så hörde jag med våran fd granne Sara om hon va hemma.Gick lite på stan innan hon skrev att hon va på väg hem.Ville ju se valpen som hennes sambo köpt till henne och nya lägeheten.Blev en trevlig stund med mycke prat.

Har fått bekräftat att det är foglossningar jag börjat känna av.Har inte jätteont än men visst känns det!!Blir att ha benen ihop när jag ska resa mej,vända mej o så!

Nä nu blir det sängen!

kramkram

1 kommentar:

Ulla sa...

Prata med någon sjukgymnast om det finns nåt bälte för foglossningen du kan få låna.
Annars finns det att köpa här

http://www.mediconline.se/rehband-dosi-sacrobalte-foglossningsbalte-p-184-c-121.aspx
eller här

http://www.blocket.se/dalarna/Amningsplagg_gravidplagg_boob__pop_mm_31204507.htm?ca=6&w=1&last=1

Man kan nog känna sig deprimerad när det gör ont och man blivit stor över magen och allt tar emot.
Men så kände jag med Mattias åxå.
Allt går över bara h*n kommer ut