fredag 14 januari 2011

Halsont...

Inatt har jag sovit oroligt och vaknat flera gånger.Bestämde mej iallafall för att stanna hemma från jobbet.Halsen gjorde jätteont på förmiddagen.Tycker att det är konstigt att jag har haft ont i halsen så pass många dagar och inte haft så mycket andra förkylningssymtom.Brukar ju vara att man till exempel har ont i halsen först o sen blir snuvig.Men jag har i princip bara ont i halsen,det blir inte bättre heller...tänkte om det är halsfluss eller nått.Ringde till vårdcentralen men hon tyckte jag skulle dricka mycket,vila och avvakta till på måndag.

Så idag har jag tagit det lugnt mest.Läst lite,suttit vid datorn och tittat på tv.Idag skulle ha varit min sista arbetsdag på minst åtta månader.Nu ska jag vara hemma...har nog inte fattat det riktigt själv.vi har ju en del att göra med lägenheten och så.Är verkligen hög tid att sätta fart med det!

Ha en bra helg!

kramkram

Inga kommentarer: