måndag 17 januari 2011

trevlig lunch o lite shopping


Blev en bra dag trots dålig sömn,både j och jag vaknade av att jag hostade.M som jag jobbat med kom hit med en vagn,typ sulky fast med helt liggläge.Den kommer nog användas flitigt!Fick kläder och lite annat på köpet oxå,men har inte hunnit kolla så noga än.Har tänkt att jag ska gå igenom bebiskläderna och tvätta dom snart!Kan vara bra att ha koll om det är nått som behöver handlas.

Tog bussen till stan för att träffa bästa Bim.Bim är min bonusmamma som funnits i mitt liv sen jag var 12 år.Vi åt lunch på en av stans thairestauranger.Var väldigt trevligt o kul att träffa henne,var länge sen nu.

Sen var planerna att kolla lite på stan,mest efter presenter.Är lite födelsedagar framöver.Hittade en present åt Jocke och åt lilla Albin som snart fyller 1 år.(kan inte skriva vad för då ser hans mamma det)På väg mot bibloteket så stod det en 3 försäljare.Blev att ham kollade hur långt det är kvar tills jag ska förlänga abonenmanget och få en ny telefon.Det var tydligen dax nu så det blev en Iphone som kommer med posten.Blir spännande att lära sej hur den funkar!

Hittade flera böcker på biblioteket innan jag halkade hemmåt.Halkade inte som tur va,men va väldigt rädd att jag skulle göra det!

Tar med ett gammalt kort på mej o Bim!

kramkram

Inga kommentarer: