måndag 10 januari 2011

det börjar närma sej!

Vaknade idag och var snuvig och lite ont i halsen.Jaha nu är det min tur tänkte jag.Kände mej inge pigg.Men när jag väl kommit upp kände jag mej piggare och bestämde mej för att tvätta och städa så jag har det gjort.då kan jag koppla av imorgon istället tänkte jag.När jag väl satt igång och hade tvättat en del och plockade i lägenheten så kände jag att jag orkar inte.Var mycket att plocka med och sen dammtorka,dammsuga och så vidare.Blev frustrerad att jag inte orkar med lika mycket som förut...det plus förkylning i kroppen.Blev att jag plockade klart och diskade o dammsög.Blir städning till helgen oxå!

Kan inte fatta att det bara är 71 dagar kvar till BF!Har nog inte riktigt fattat det där att jag snart ska bli mamma.Frågande J för några dagar sen om han kunde förstå att vi snart ska bli föräldrar och det kunde han tydligen.En sak som känns tryggt är att han varit med om förlossning förut och tagit hand om en bebis.Själv är man ju nybörjare!Litar helt och fullt på honom när det gäller det!!

kramkram

1 kommentar:

Lina sa...

Det var nog ronne :) han hämtade en bröstpump :)