torsdag 13 januari 2011

stress och föräldrarträff

Började dagen med att kockan ringde 05.15.Kände mej ganska pigg men berodde på att jag inte sovit så många timmar.Blir lätt så när man jobbat kväll och ska upp på morgonen.Eftersom J jobbade dygn och jag började kvar i sju imorse så blev det buss 06.18.Kändes bra att vara på jobbet i god tid.

Trodde att dagen börjat bra men tji fick jag...nu ska jag beklaga mej ett tag så ni som inte vill läsa kan skippa detta stycke.Det roliga börjar med att mina jobbar byxor spricker upp ännu mer i grenen.Att hitta andra byxor som passar är inte det lättaste så det tar lite tid plus att en person ringer fel och ber mej om hjälp vilket oxå tar lite tid.väl ute för att börja jobba på "gatan" är jag sen och känner mej stressad.Blir en stressig förmiddag och jag blir stel och ont i höfterna.Blir tvungen att sätta mej o vila på ett ställe jag inte så gärna sätter mej men det va kris..Kan lägga till att jag inte känner mej nå vidare pigg med förkylningen med ont i halsen och rethosta.

Efter jobbet blev det att stressa hem,duscha och stressa till våran första föräldrarträff.Den var mysig och intressant iallafall.Vi var tre par idag.Efteråt åt vi på en av stans thai restauranger.

Hemma i soffan fick jag samma sorts känningar som jag fått förut en gång.Känns som håll fast mycket värre.Är bara att vänta in att det ska gå över.Mår även illa av trycket.Måste väl vara att bäbisen trycker på nånstans?!Nu har det gått över iallfall.Vet inte hur jag ska göra med jobbet imorgon,får se om jag känner att orkar med min sista dag...Nu blir det dusch o sängen!

kramkram

Inga kommentarer: