torsdag 30 december 2010

En bra dag med många buffar

Har varit en lugn dag på jobbet.Vi har varit fler än vanligt!Tror att morgondagen kommer vara ganska skaplig oxå.Inga duschningar eller städningar.Efter jobbet gick jag ner på stan.Planen va att lämna tillbaka böcker på biblioteket men när jag kom dit var det stängt.Som tur är finns det ett bokinkast!Hade bestämt träff med C som jag varit kontaktperson åt.Har pratat länge om att vi skulle träffas och nu blev det äntligen så.vi gick till coop och fikade.Hon fick en julklapp "så mycket bättre" cd skivan.Hon blev jätteglad,hade tänkt köpa den men inte gjort det än.Sen följde jag med henne hem en stund.jocke kom och hämtade mej och vi åkte till coop för att handla till imorgon.Va inte så mycket folk faktiskt!!

Skrutt har sparkats då och då under hela dagenFörsta gången va imorse när jag satt och pratade med en boende.Fick ordentliga buffar då.Han/hon har börjat sparkas så att magen buktar ut.Behöver inte vara sparkar.Kan ju vara så att det börjar bli trångare där inne och skrutt behöver mer utrymme att röra sej på!Sen har det fortsatt lite då och då under resten av dagen.Är en häftig känsla när nått buffar mot handen.

kramkram

Inga kommentarer: