lördag 25 december 2010

juldag i uppsala




Nu sitter jag framför datorn hemma hos mamma i uppsala.J jobbar dygn så jag åkte hit med tåg på förmiddagen.Sj skötte sej riktigt bra faktiskt,först va tåget 10 min försenat.När vi kom fram va det ungefär 25 minuter försenat.Så tycker inte det va så farligt i jämförelse med vad många andra råkat ut för.

Har haft en mysig dag här med mamma,mormor,janne o hundarna.Hann träffa lillebror några timmar oxå mellan att han kom hem och skulle iväg igen.Mamma hämtade en liten valp för en vecka sen ungefär.Han har inte fått nått namn än.Max eller Dexter tycker nog jag.Han är väldigt gullig och ganska lugn faktiskt.


Blev julklappsutdelning idag.Fick många fina julklappar bland annat en el tandborste,kläder, en coca cola bricka och en morgonrock.Hittade några bra saker i källaren oxå.Är glad att mamma sparat så mycket.En fårskinns fäll till barnvagnen och en brio gåvagn.


Nä nu måste jag hoppa i säng.Somnade i soffan tidigare när vi kollade på fångarna på fortet.




kramkram

Inga kommentarer: