onsdag 22 december 2010

sov jättedåligt natten till idag.Vaknade första gången vid ett tiden.då.då hade jag sovit i 1 1/2 timme ungefär.Vaknade antagligen av att min kära sambo och hans kompis satt o pratade väldigt högt,dom spelade ett spel på datorn.Somnade om och sov till tvåtiden.Då hade jag svårare att somna om,tog en timme minst.Sov väldigt ytligt och hade lätt att vakna,vilket är väldigt ovanligt för mej.hoppas verkligen inte det här kommer att hålla i sej.Att jag kommer vakna och behöva springa på toa flera gånger per natt o så.När klockan ringde nån timme senare så ringde jag till jobbet och sjuksskrev mej.Kände att jag inte skulle orka.Är mycket springande där jag är nu.Jag skulle inte heller ha speciellt mycket tålamod.Så det blev att somna om.Vaknade vid tio igen.Sen nån timme till innan vi kom upp.

Det som va kvar av dagen har jag ägnat åt plocka och städa här hemma.Gjort jul fint.Fast ingen av oss kommer att vara hemma så mycket.På julafton jobbar vi båda två.Juldagen till annandagen åker jag hem till Uppsala och J jobbar.Hoppas,hoppar verkligen att tågen går som dom ska!!

kramkram

Inga kommentarer: