måndag 27 december 2010

Trött idag men är självförvållat.Skulle kolla på filmen ghost igår men somnade nog efter en timme ungefär.Sen blev jag piggare efter att ha duschat och så.ville läsa ut min bok som jag inte hade mycket kvar på.När jag lagt mej kom jag på att jag måste kolla busstider.Va tvungen att ta en buss som går 06.18 från skogsbo och jag började kl sju.Var i god tid på jobbet imorse!

Börjar kännas tyngre på jobbet.Att dammsuga en liten stuga,ett rum och kök känns jättejobbigt,speciellt att böja sej för att dammsuga under sängar.Att hjälpa boenden att duscha i ett trångt badrum är inte heller nån höjdare.Det är väl böjningar som är jobbigast.När man ska hjälpa dom med kläder och så oxå.Räknar ju ner tills jag får gå hem,efter dagens jobb är det 15 jobbardagar kvar!!

Idag har urinblåsan tryckt på massor oxå.Är helt galet,tror att jag sprang på toa minst 5 gånger bara på förmiddagen och det är verkligen mycket för att vara jag.Så nu vet ni det,intressant va...hahaha.dax för sängen nu tror jag!

kramkram

Inga kommentarer: