torsdag 16 december 2010

vecka 26+1

Idag var det dax att ta kort på magen igen.Var 4 veckor sedan sist,då var jag i vecka 22+1.Vet inte om jag tycker att magen har blivit så mycket större.Den har växt på ovansidan iallafall.Den har ändrat form,men det kan den ju göra från den ena dagen till den andra.Beror väl lite på hur skrutt ligger.

Har börjat märka mer att magen kan vara hårdare på vissa ställen,då ligger ju skrutt emot med nån kroppsdel.har inte känt nån fot eller så,tror att det kan vara rumpan och större kroppsdelar.Sent igår kväll och idag när jag varit ledig har jag känt att det varit mycket aktivitet där inne.Skrutt har vänt sej och magen har varit hårdare på olika ställen och det har sparkats.

Jag tror att det är en flicka,så borde väl säga skruttan istället.Skulle självklart inte bli besviken om det blir en pojke,har bara fått för mej att det är en flicka.
Tror att Skruttan vaknade till liv lite när hennes pappa sitter och skriker och svär över dataspelet han spelar.

Längtar och räknar ner dagarna tills jag får vara hemma!

kramkram

Inga kommentarer: