lördag 23 oktober 2010

Ultraljudet!!


Den här morgonen va vi i bättre tid upp till Falun.Lite nervös var jag väl men kände mej lugn när jag låg där och fick se Skrutt.Han/hon låg med huvudet ner och fötterna upp.Allt såg bra ut och dagen till ära vinkade Skrutt åt mamma o pappa!Förra gånger sparkades det för fullt.Skulle kunna ligga och kolla på henne/honom mycket längre. Efter att ha mätt huvud och lårben,kom barnmorskan fram till att jag är i vecka 18+3 idag,Det är alltså en veckas flytt.Istället för den 15 Mars är det tänkt att Skrutt ska födas den 22 Mars.Jag står fast vid att jag tror att det hinner bli April innan skrutt vill komma ut.
Blev lite shopping i Falun oxå innan vi åkte hem.En fin stickad dress som dom kallar coverall och mössa till på Kappahl.En fleece overall med öron blev det oxå.Jag köpte en ny bh,det var verkligen på tiden!!




kramkram

1 kommentar:

lilla angelyne sa...

Men åh så mysigt med UL! =)
Och söta lilla Skrutt!!