onsdag 27 oktober 2010

Grubblerier!


Har inte bara inte orkat skriva på ett tag nu.Är nog bäst för mej o göra det på morgonen,är då jag är piggast.I förrgår kväll la jag mej väldigt tidigt och kände mej ovanligt utvilad på morgonen men trots det så känner jag mej helt slut vid femtiden.Igår gick jag och la mej strax efter nio.Idag känner jag mej...tom på nått vis och nära till gråten.Saker som diskuterades igår kväll har fått mej att tänka.

Det är en annan jobbig sak som ligger och trycker oxå.Hur ska det bli med våran Azlan.Förra helgen var det loppis på fyra tassar.Jag hade gjort lappar som jag satte upp.Det var två som visade intresse och skulle fundera på saken.Men än så länge har dom inte hört av sej.Tycker så mycket om honom,han ligger bredvid mej i soffan.När jag sitter på toaletten kommer han och hoppar upp på handfatet och stångas med mej.Men har insett att det inte funkar.Spirit tycker inte om honom och inte Lillan heller.Är antagligen det som gjort att han kissat på ställen man inte ska kissa.Han är en känslig kille.Att han kissar hos oss behöver inte betyda att han gör det i ett nytt hem.Är så svårt,kanske vore det bästa om han fick somna in...
nånting måste hända innan vi flyttar,han kan inte flytta med oss,det känns bara taskigt mot honom.Det blir en extra stress för honom.Vet inte vad som skulle vara bäst,somna in eller nytt hem.Är inte lätt att hitta ett nytt hem och nu är det inte så mycket tid kvar...

kramkram

Inga kommentarer: