fredag 1 oktober 2010

trötthet och rörelser!

Är ofta extremt trött ofta på eftermiddagen och kvällen.Från att ha varit morgontrött och kvällspigg är jag nu både morgon och kvällstrött.Ringde till barnmorskan idag för att kolla mina värden.Var väl en två veckor eller tre veckor sen vi var där.Såg bra ut,då är det inget järnbrist som spökar.Ska bli spännande och se om tröttheten håller i sej hela graviditeten.

Har börjat känna rörelser.Är oftast på kvällen när jag ligger i sängen i lugn och ro som det känns.Är små rörelser som är svåra att beskriva men är som pickande rörelser. Ibland kan det även kännas tungt som en klump.Undrar varför det känns så!?

Nu ska vi strax åka till han vi ska köpa lägenheterna av och skriva på lite papper.Sen blir det fredagsmys för hela slanten!!Ser fram emot imorgon ,då ska jag äta middag med några vänner som jag inte träffat på länge.

Trevlig helg!
kramkram

Inga kommentarer: