måndag 4 oktober 2010

Har inte så mycket att berätta på gravid fronten.I morse hoppades jag nästan på att jag var sjuk så att jag skulle kunna stanna hemma,men det vart jag blåst på.När jag kom till jobbet kände jag att jag skulle varit hemma och dragit täcket över huvudet istället.Men blev bättre och bättre.Det var bara att gilla läget och försöka att inte tänka på att att jag hellre skulle velat vara hemma.Mysigt hade det varit skrutt, jag och pappsen.(kallar älsklingen så ibland för att retas,han tycker inte om det)

Tjejmiddagen i lördags blev som väntat jättetrevlig.Kul att träffa tjejerna som jag inte träffat så länge.Ganska lustigt hur jag och M följs åt i livet,först våran singel period och nu en annan sak!

Sover väldigt djupt på sista tiden och drömmer mycket konstigt.Inte så mycket om bebisar och graviditet eller förlossning utan annat tok.

Nu får älsklingen komma hem snart,är sugen på kanelbullen med grädde i!!Är inne i nån period igen...jag längtar jättemycket efter honom när vi inte är tillsammans!

kramkram

Inga kommentarer: