söndag 10 oktober 2010

Hemska förkylning!!

Har inte suttit vid datorn på flera dagar nu.I helgen har jag legat i sängen eller i soffan. I torsdags kväll blev jag jättesnuvig helt plötsligt sen blev det bara värre och värre.Verkar som jag åkte på samma förkylning som min jobbarkompis I.Hon blev oxå snuvig sådär akut.Att vara gravid och förkyld har inte varit nån höjdar kombination för mej!En hel del tårar har det blivitunder fredagen och lördagen.I dag på em/kvällen har jag börjat känna mej bättre iallafall.Men tänker nog va hemma från jobbet imorgon oxå.Verkar som jag smittat min kära sambo oxå.

Ibland undrar jag om det är jag eller Jocke som är gravid.Jag kände mej fortfarande mätt och nöjd efter pizzansom vi ätit nån timme innan men han kunde smälla i sej massa chips.Det var väl det enda roliga jag hade att berätta denna gång.

kramkram

Inga kommentarer: