torsdag 11 november 2010

Väldigt jobbigt!!

Ingen vidare bra dag idag.Blev jättebesviken.Har pratat med en kvinna på telefon som ringde på annonsen på Azlan.Tror att han skulle fått det jättebra där men...När jag pratade med henne igår sa hon att dom skulle diskutera om dom skulle skaffa katt nu eller inte och att hon skulle höra av sej om dom skulle komma och hälsa på idag.Fick ett sms idag där hon skrev att dom bestämt sej för att inte skaffa katt just nu.Tycker att dom kanske skulle bestämt sej om dom ska skaffa katt innan dom ringer på en annons.Blev jättebesviken!!

Imorse ringde en tjej från köping.hon frågade om vi kunde åka dit med Azlan,kändes inte riktigt bra.Lät dessutom tveksamt om han skulle kunna gå ut där.Skulle ju helst vilja träffa personen och att personen träffar Azlan först.Inte bara åka dit med honom.

Känns jättejobbigt det här..Det blir kanske så att Azlan får åka ner till Fyra tassar igen.Dom ska ha loppmarknad/öppet hus igen i slutet av november.Känns som jag ska börja gråta igen...
Jocke va inne på att vi skulle ha honom kvar,men jag min elaking fick honom att förstå att det inte är realistiskt.Tycker om honom så oerhört mycket men det funkar inte.Kommer bli så tomt här utan honom!!Han brukar komma in på toaletten när jag sitter där och ska prata och stångas lite.Tycker om att ligga bredvid i soffan och bli klappad på hans villkor.Nu ligger ha tätt intill mej i soffan.Faaan va jobbigt det här är!!

kramkram

Inga kommentarer: