lördag 13 november 2010

tarmbesvär och mys på badhuset!


Tror att mina tarmar har börjat krångla.Är andra dagen den här veckan som jag varit orolig i magen,illamående och ont.Blir lite orolig när det gör ont men är nästan 100% säker på att det är tarmarna,matsmältningen.Det ska ju gå trögare när man är gravid.Om det fortsätter måste göra nått åt det.Fick i mej lite sallad till lunch som min kära sambo varit köpt åt mej och Maria.


Va tänkt att jag o J skulle bowla efter jobbet.Men på rasten läste jag en blogg,hon skulle åka och bada.fick oxå lust att göra det.så efter jobbet kom J och hämtade mej och så åkte vi till badhuset.Va onödigt egentligen kom jag på..hade ju kunna gått dit,är inte många meter.Va inte så mycket folk,dom flesta försvann efter en stund.Blev en mysig eftermiddag.Bubblade lite,simmade några längder och bara njöt av att vara i vattnet!Har läst både att det är okej och inte okej att bada i bubbelpool när man är gravid.Kan tänka mej att det inte är så bra i slutet av graviditeten.Undrar hur det känns för Skrutt,om det känns nått måste det vara skumpigt!


När vi kom hem åt vi korv med bröd innan j åkte till jobbet.Han hade gärna fått stanna hemma och fortsatt mysa!!Får bli mer mys imorgon innan jag ska till jobbet!


kramkram

1 kommentar:

Ulla sa...

Om du har problem med magen så ta 2 msk hela linfrön i fil eller youghurt så slipper du det