lördag 6 november 2010

Valbo och elefanter!


Nöjd med den här dagen.Efter elva kom vi iväg hemifrån.Vårat första mål var Sandviken.Där köpte jag ett babygym som jag hittat på blocket.Kvinnan jag köpte det av kom ifrån Avesta och hennes föräldrar bor inte långt från oss!


Sen fortsatte vi mot Valbo.Först blev det valbo köpcentrum. HM hade ett bra utbud av mamma kläder iallafall byxor.Det blev ett par byxor och flera leggings o tights. Jocke hittade en mössa som vi pratat om förut att han skulle passa i.Till lunch blev det kyckling och potatisgratäng för mej och tacotallrik för J.Efter maten blev det fler affärer,var tydligen bara HM som hade mammakläder,men det var ju byxor som va viktigast att hitta.På Gina tricot hittade jag en kofta och tre långa linnen.


Trots ömma fötter för den ena och början till ryggvärk för den andra så skyndade vi in på ikea.Kändes som vi stressande igenom men blev en hel del inhandlat.Ett skötbord,ramar,tallrikar,bestick.Det blev en stor elefant oxå som ville följa med mej hem.Väl hemma lämnade vi av det mesta i nya lägenheten men elefanten fick följa med hem,kunde inte lämna den ensam där!Tokig jag är...hahaha


Tittat på tv,druckit alkoholfritt vin och ätit chips tillsammans med Azlan och Nalle!!Dom gillar oxå chips!


kramkram

Inga kommentarer: