måndag 15 november 2010

kläder till skrutt!







Gick ner på stan efter jobbet.Målet var att lämna tillbaka videofilmen J hyrde åt oss igår.
Maria skulle in på plushuset så jag följde med dit.Igår hittade jag fina kläder till skrutt på Lindex hemsida,tänkte kolla om dom fanns i butiken och det gjorde dom,vilken otur...Jag som lovat J att jag inte ska köpa nå mer bebiskläder.Men det kunde jag ju inte hålla.Nu är det iallafall stopp tills efter skrutt är född.Blev mammatrosor till mej oxå.Vilken konstig form det är på dom,men är säkert sköna.

Ska göra klart maten nu.J är på assistentträff med jobbet.Har längtat efter honom hela dagen!!
Känns som vi har en väldigt bra period nu.(hade en mindre bra period för några veckor sen,mycket irritation och så.)Hittar på vardagsmys och visar att vi uppskattar och älskar varandra.

kramkram

Inga kommentarer: