lördag 13 november 2010

jobb framöver

Idag har jag jobbat på min "gamla" arbetsplats (och alla andra dagar utom två den här veckan).Går bra när jag vet att det inte är så länge.
Tre veckor framöver innan nästa schema period börjar kommer jag va på dagverksamheten,lära upp mej på hemtjänsten på balders och förhoppningsvis ha lite "semester".Har sökt om semester eftersom vi ska flytta.Tror att det blir nio dagar sammanlagt faktiskt!!Då ska vi som sagt flytta,städa ut lägenheten och så har jag tänkt hinna packa upp oxå.Efter ledigheten ska jag börja på hemtjänsten.

Förhoppningvis kommer jag få gå hem den 22 Januari!Papperna är inskickade till försäkringskassan och min chef har skrivit att det bara finns likvärdiga arbetsplatser att omplacera mej.Hon har även intygat att jobbet är tungt på olika sätt!Dom kan bara inte neka mej havandeskapspenning!!Håll tummarna!!

kramkram

Inga kommentarer: