söndag 12 september 2010

klantiga jag!!!

Smidig kan kan inte kalla mej idag.Först lyckas jag pilla in minneskortet till min kamera i ett alldeles för stort hål i min kära sambos dator.Några timmar senare när vi tittar på film välter jag mitt glas med vatten över hans dator.Första reaktionen från honom är att han blir arg och skriker åt mej.Jag rusar in i sovrummet och känner mej värdelös.

Efter en liten stund kommer han in och säger förlåt för att han blev arg.Det är ju bara en dator,den går ju att ersätta.Han har kvittot kvar och han har försäkring på den som förhoppningsvis fortfarande gäller,om det skulle vara nått fel.
Jag kunde inte sluta gråta när jag gått ut till soffan igen.Men till slut gick det över.Konstigt det där med att inte kunna sluta gråta,visste inte riktigt vad jag grät över längre heller!Är väl hormonerna antar jag.

kramkram

Inga kommentarer: