söndag 12 september 2010

Igår,idag och imorgon!


Är lite dålig att skriva här har jag märkt,ska skärpa mej.
Två av mina vänner skulle gå ut igår.Maria undrade om jag ville följa med.Först skulle vi träffas hemma hos B.Kan inte bara sitta hemma jämt tänkte jag.Var trevligt hemma hos B men när vi kom ut kändes det sådär.Det kan tyckas att det är intressant att gå ut nykter men jag tyckte det mest va deprimerande att se hur folk beter sej.Va kul o dansa lite iaf.Blir nog ingen mer utgång resten av graviditeten(bara om det är nått speciellt band jag vill se).

Idag har vi varit på dop.Är Jockes plastbrors barn som skulle döpas,lilla fina Lee.
Va fint och trevligt.Goda smörgåstårtor och god paj!Fick äran att hålla i underverket en stund.Måste ju öva lite.Fast har ju
övat en hel del på min kompis son,Albin.

Imorgon börjar jag på min nya arbetsplats.Känns lite jobbigt att gå upp tidigt varje morgon måndag till fredag. Är nog inte min grej riktigt.Men är ledig varje helg,det känns lyxigt!Ska inte klaga det blir säkert bra!

kramkram


Inga kommentarer: