torsdag 16 september 2010

barnvagn o lite bebiskläder




Igår hittade jag en barnvagn på blocket som jag tyckte såg fin ut.Vi åkte och kollade på den igår och valde att fundera till idag.Blev lite bråttom eftersom det skulle komma några och titta på våran lägenhet.Dom som va och tittade ville ha lägenheten.Så den sista November flyttar vi,har nog inte fattat det riktigt än.Nu på kvällen åkte vi och hämtade och betalade vagnen.Känns som det var ett klipp.Är ju så mycket man ska köpa,känns inte som det är värt att köpa en dyr vagn.Nu kan vi lägga pengar på andra saker till skrutt!

När jag kom hem från jobbet satte jag mej vid datorn och blev fast här i några timmar.Anledningen till att jag fastnade är Tradera.Hittade flera fina barnkläder.Ikväll har jag vunnit budgivningar på jättefina polarn och pyret jeans och en laban body.Är väldigt lätt att fastna på tradera!förut har jag varit helt insnöad på hello kitty och nu är jag inne på laban.Tycker om barbapappa oxå.

kramkram

Inga kommentarer: