söndag 29 augusti 2010

taskig kommentar

Kan inte låta bli att ta åt mej lite av en taskig kommentar jag fått här på bloggen!Tycker att det va väldigt omoget att skriva ett anonym kommentar sådär angående min vikt.Tycker att personen ska skita i min vikt och ägna sej åt sin egen istället.Personen ska även skita i hur mycket chips jag äter och hur mycket jag tränar.
Kanske ska ändra så att inte vem som helst kan kommentera eller att inte vem som helst kan läsa bloggen men tycker samtidigt det skulle vara tråkigt att behöva ha lösenord.Kanske man får räkna med taskiga kommentarer då men är som sagt inte speciellt kul!Kan inte låta bli att fundera vad det är för människa som skrivit det.jaja,ska försöka låta det rinna av mej,är inte ens värt att fundera över nå mer!

kramkram

1 kommentar:

Ulla sa...

Såna där sjuka månniskor finns överallt, men inget att bry sig om. Din vikt och ditt liv är ditt och inget någon annan har ens rätt att yttra sig om