onsdag 25 augusti 2010

v 11+0 idag

Idag är jag i vecka 11+0,vecka 12 alltså.Kan jag känna mej lugnare nu??Eller är det nästa vecka!?Tycker att det är förvirrande det här med veckor hit o dit.
Känns som det rullar på ganska så fort iallafall.Idag verkar va en sån dag som blåsan tycker att det ska vara väldigt aktiv,den trycker på som bara den..Läste varför i en gravidtidning:Det bildas mer blod i kroppen och då får njurarna jobba mer vilket betyder mer urin!!

Längtar tills skrutt börjar visa att hon eller han finns där inne.Nästa torsdag ska vi till barnmoskan för en sen inskrivning.Ska bli intressant sen o få reda på vilken vecka jag är i egentligen om det verkligen stämmer.Man kunde tydligen inte va helt säker eftersom jag har haft oregelbunden mens.Ibland känns det som jag är längre gången.Men det kan jag nog inte vara.

Nu måste jag gå o slänga i mej lite mat innan jobbet,är så dålig på att äta när jag är själv hemma!

kramkram

3 kommentarer:

Kristina sa...

Tyvärr kommer du inte få reda på exakt hur långt gången du är förrän på ultraljudet, men om ni har tur så kanske ni får ett tidigt ultraljud......nåja hyffsat tidigt:-)
Fru Kihlström

Sandra sa...

Hej Kristin!

Jag kan inte kommentera hos dig, förutom på detta inlägg. =(

Skönt att Spirit är hemma igen. Jag kan tänka mig vilken lättnad det är.

Babygymmet ligger på blocket nu om man söker på babygym (dalarna), inga fler bilder där, men vill du ha kan jag maila. Eller om du vill se det IRL... =)

Kram

Kristin sa...

Kristina: är ju så tyvärr!får hoppas på det!ska på en sen inskrivning på torsdag.

Sandra:Va konstigt,kanske jag som gjort nån inställning.
Är en stor lättnad att Spirit är hemma.
babygymmet va fint men vi hoppar det,hoppas det är nån annan som köper det.kram