torsdag 19 augusti 2010

bradag

Imorse när jag vaknade kände jag mej pigg vilket är en väldigt ovan känsla för mej klockan halv sex på morgonen.Dessutom sa min blåsa att den va jättekul och hindrade mej från att tänka tanken att somna om igen.slog mej att det ju faktiskt är bra!Min blåsa kommer att hjälpa mej komma upp på morgonen!piggheten höll väl i sej i några timmar tills den övergick i min vanliga trötthet.

Har fått en del gjort när jag kom hem från jobbet, trots allt!läsa lite,tupplur,en sväng till hemköp,torka golven och baka en kaka.Eller måste väl erkänna att det är lite fusk,köpte sockerkaksmix som jag hade hallon i.Har varit sugen på kaka i nån dag nu och så ville jag överraska älsklingen.

Jag har även skrivit ett brev till en person som borde stå mej nära men som jag inte haft kontakt med på nått år nu.Får se om brevet kommer iväg.Det är kanske dax nu...

kramkram

Inga kommentarer: