fredag 25 februari 2011

Tagit bort o ändrat!

Har tagit bort en del av det jag skrev i gårdagens blogginlägg.Gjorde det för för min älsklings skull!Nån som vi har som gemensam vän har gett ut adressen till min blogg!Var inte så svårt att lista ut vem/vilka eftersom vi inte har så många gemensammma vänner.Står för det jag skrev igår men vissa uttryck om en person kanske var lite onödiga!Tycker det är konstigt att hon inte förstår.Tror att hon skulle reagera likadant om det hade varit tvärtom.Man vill inte riskera att bli magsjuk när man bara har några veckor kvar till BF!!Nu har jag väl lyckas skriva för mycket igen.Är inte jag som styr min blogg längre....

1 kommentar:

lilla angelyne sa...

...Och du gjorde helt rätt eftersom skruttan ville komma ut tidigare än BF!!

Din blogg, ditt liv - du bestämmer!

KRAM